12/5/10

Μια του κλέφτη....δυο του...ψεύτη...πάνε τα λεφτά των συνταξιούχων....


Ερχομαι και ρωτάω η γυναίκα πριν μου έρθει το...εγκεφαλικό!!!
Γιατί ρε κλέφτες? γιατί ρε αλήτες? γιατί θα πρέπει να τιμωρηθώ που είμαι συνταξιούχα κατω απο τα 60??
Γιατί θα πρέπει να τιμωρηθώ επειδή εχω στην πλάτη μου 11000 μεροκάματα (τα 8500
βαρέα ανθυγιεινά)
Μαζί τα δουλέψαμε?? μαζί ιδρώσαμε??? Γιατι ρε κλέφτες??
Μας λήστευαν τόσα χρόνια...τα ετρωγαν.. και μας ζητάνε να πληρώσουμε το λογαριασμό εμείς??
Το μεγάλο δράμα βέβαια οτι την πληρώνω και γω που ΔΕΝ τους ψήφισα ποτέ!
Τόσα χρόνια βάφουν τον τοίχο πράσινο, μπλέ,πράσινο, μπλέ αντί να τον γκρεμίσουνε...γκρέμισμα θέλει βρε φουκαρά! όχι βάψιμο!!!!

2 σχόλια:

eirini katsa είπε...

Γκρέμισμα...αυτός ο ''σάπιος τοίχος''
και πάλι από την αρχή....
Θέλει δουλειά πολύ ...

loulou είπε...

Ναι ειρηνάκι μου, τα πράγματα ειναι πολύ δύσκολα. Χρειάζεται αγώνας απο όλους μας!!!!

Καλό απόγευμα.

Loulou