22/12/13

Πάω να πιάσω ουρανό...Ελευθερία Αρβανιτάκη



Άλλο δράμα δεν θα ζήσω φτάνει αυτό το τωρινό

μόνη μου θα διασχίσω πάλι τον ωκεανό...

Κι αμα τύχη και λυγίσω Θεε μου σχώρα με κι αμα πιώ κι αμα

μεθύσω παρηγόρα με....

Άλλο δεν θα φάω τραύμα άλλη τέτοια ανταμοιβή

μόνη μου θα δώ το θαύμα μόνη μου και τον ραβή..
.
Κι αν στον Ερωτα κυλίσω Θεέ μου σχώρα με

κι αμα πιώ κι αμα μεθύσω παρηγορα με

Άλλο κλάμα δεν θα ρίξω φτάνει αυτό το αποψινό

το κενό θα διαρρήξω πάω να πιάσω ουρανό κι αν

κι αν με δεις να φτάνω πάνω Θεε μου σχώρα με κι αμα

πέσω να πεθάνω παρηγορα με....


         Κραουνακης!!!!!






 

4 σχόλια:

Magia da Inês είπε...

¸.•°♡♡⊱彡
Muita paz e muita luz em nossas vidas, no Natal e sempre!!!

⋱ ⋮ ⋰
⋯ ✰ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


░M░E░R░R░Ƴ░

C░H░R░I░S░T░M░A░S░ !!!

¸.•°♡♡⊱彡

akrat είπε...

χρόνια πολλά

akrat είπε...

χρόνια πολλά

loulou είπε...

Akrat...Χρονια πολλαααααά, αλλά μια φορά!!

Να περάσεις όμορφα!