8/3/11


8/3/11

‎Η Γυναίκα που κρύβω μέσα μου γιορτάζει όταν την τιμούν καθημερινά και να την αντιμετωπίζουν σαν ισότιμη και οχι κατά περίσταση ή την εκάστοτε διάθεση τους! Γι αυτό κι εγώ απόψε μπορεί να βγω ή και να μείνω στο σπίτι ( ανάλογα με τη διάθεση μου) και να πιω ένα ποτήρι κρασί κόκκινο σαν το αίμα στην Υγεία και τη Ψυχική μας δύναμη ! Και των δυο μας! Οχι μονο τη δική μου αλλά και του Αντρα! Γιατί η αξία και η ομορφιά μας δεν έγκειται στη δυνατότητα ή μη του να κάνουμε οτι και οι άντρες… αλλά στη μοναδικότητα της φύσης μας με όλα της τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα!!!





Συγνώμην αν τα παραπάνω σας στενοχώρησαν ή έστω σας ενόχλησαν, όμως …. καλές είναι οι γιορτές και τα παραμύθια αλλά να λέμε που και που και καμιά πικρή αλήθεια!



Θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε κάποιες γυναίκες της δικής μου ζωής!!!!!





_Στη γυναίκα που μου χάρισε την ζωή...



_Στη Μάνα μου που μ'ανέστησε...και με δίδαξε οτι είναι υπέροχο να είσαι γυναίκα...



_Σε όλες τις γυναίκες-Μάνες...



_Στις λιγοστές αλλά ξεχωριστές φίλες μου που είναι πάντα δίπλα μου...



_Στις γυναίκες που ξέρουν να αγαπούν βαθειά, ακόμα και να παθιάζονται...



_Στις γυναίκες που χαμογελούν όταν είναι χαρούμενες, και δεν κρύβουν τα δάκρυα τους όταν πονάνε...



_Στις Μανάδες που γεννάνε και μεγαλώνουν αντρες.....











2 σχόλια:

eirini katsa είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση...πραγματικά!!!
Πολύ αληθινή!!!
Καλή Σαρακοστή !!!
:))

loulou είπε...

Καλή Σαρακοστή κοριτσάκι μου....