10/9/09


Εγω παντως την καλοκαιρινη κουβερτουλα μου
την εβαλα!!!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλά κάνατε εγω δεν έχω κουβερτούλα....κατερίνα

loulou είπε...

Τωρα σοβαρολογεις? Να σου παρω μια κοπελαρα μου!! Πες μου τι χρωμα θες μονο ε? φιλακια καλο βραδυ.

πουαντερι είπε...

Μια χαρα σε βρισκω!!!!
Αυτη η κουκλα στις φωτογραφιες πια ειναι καλε;

Σταυρούλα είπε...

Είδες με τόσο καιρό διακοπές γύρισες κατευθείαν για κουβέρτα!
Βρέχει κιόλας αυτή την ώρα.
Τα βότσαλα στο τζάκι υπέροχα.
Να είσαι καλά και καλό χειμώνα τώρα Loulou μου.

loulou είπε...

Πουαντεριτσα μου καταρχην καλη σου μερα!!
Καλο ξεκινημα στα παιδακια σου, ναστε καλα,να εχετε δυναμη, γιατι δυναμη χρειαζεται σημερα για να μπορεσει να αντιμετωπισει μια νεα σχολικη χρονια ενας γονιος!Αφου βλεπεις ζουμε σε μια χωρα με δωρεαν παιδεια...Ο καθε γονιος με το χερι στην τσεπη...Τα εχω περασει και δεν θελω καθολου να ακουω την λεξει Σεπτεμβρης!!!
Τωρα οσο για την φωτογραφια εγω ειμαι, ευχαριστω για τα καλα σου λογια, απλα ετυχε να βγουνε καλες απο μια εκδρομουλα στα χιονια!

loulou είπε...

Σταυρουλα μου, και συ νασαι καλα!Ασε να γκρινιαζω εγω, μου αρεσει πολυ ο χειμωνας,το χουχουλιασμα,να τεμπελιαζω τα πρωινα αφου τωρα δεν δουλευω!Ναμαστε καλα ολοι.
φιλακια.