18/5/09

ΓΙΑ ΜΕΝΑ....

Η ζωη απο μονη της ειναι ενα βιβλιο.

Ανοιγει κεφαλαια, κλεινουν τα κεφαλαια,

μεχρι τον επιλογο!!!

Χαιρομαι πραγματικα που εκλεισε ενα μεγαλο κεφαλαιο της ζωης μου.

(Εγω ομως αρνουμε πεισματικα να μεγαλωσω....

Μου αρεσει ακομη να μου διαβαζουν παραμυθια....

να πιστευω στα παραμυθια....

να χαιρομαι με τα μικρα, τα ελαχιστα, το τιποτα...)

Ενα κεφαλαιο πολυ μεγαλο, που κλεινει μεσα του χιλια δυο πραγματα.

Μικρα, μεγαλα, ευκολα, δυσκολα, τις χαρες μου,

τις στεναχωριες μου, τους προβληματισμους μου,

τα γιατι μου, τις ενοχες μου....

Μια καταθεση ψυχης....

Και υπηρξαν κομματια με διαλειματα,

ομορφα, χαρουμενα... αισιοδοξα....

Θελω να πιστευω οτι κατι καταφερα,

οχι κοιταζοντας μονο τα αγορια μου στα ματια,

αλλα βλεποντας την πορεια μου ολα αυτα τα χρονια

με τον καθημερινο αγωνα που εδινα, με αυτα που

εχω χτισει λιθαρακι, λιθαρακι...

Μεσα απο αυτη την πορεια, εμαθα να αγαπω

να σεβομαι, να τολμω, ρισκαροντας μερικες φορες

να ζω την καθε στιγμη!!!"ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΖΩΗ"

Να χαιρομαι με καθημερινα απλα πραγματα,

χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ανησυχω,

δεν αφουγκραζομαι,δεν βλεπω το τι συμβαινει καθε μερα γυρω μου...

Εξακολουθω να ονειρευομαι ομως εναν κοσμο

καλυτερο για τα παιδια μου,

για τα παιδια ολου του κοσμου, για μενα....

2 σχόλια:

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Αγαπητή mikriloulou, πολύ γλυκειά η κατάθεση ψυχής που έκανες στην ανάρτησή σου.
Η ζωή όλων μας είναι ένα βιβλίο που το γράφουμε καθημερινά.
Αρκεί να θυμόμαστε με αγάπη το παρελθόν, να συγχωρούμε τις άσχημες στιγμές που περάσαμε και να κάνουμε κάθε μέρα μια καινούργια αρχή.
Η αγάπη, η χαρά και η ευτυχία είναι δικαίωμα όλων.
Αρκεί ότι κάνουμε
να το κάνουμε με αγάπη
και χαμόγελο.

Καλό απόγευμα
και καλή συνέχεια...

loulou είπε...

Βασιλικη σ΄ευχαριστω γεια τα καλα σου λογια. Μια καλημερα σ΄σενα και στην ομορφη Θεσσαλονικη!!